Take a "peace" of my heart honey

Jaa dålig uppdatering från min sida, vet inte varför men har liksom noll blogg inspiration! Kan nog bero på att jag inte gör något roligt om dagarna. Känner mig så instängd när jag kommer hit tll sthlm, känns som att man inte kan göra vad man vill. Det är vid dessa tillfällen jag bara vill åka hem till Örebro, till min roomie och bara göra vad jag vill. Men men now I'm stuck here the hole summer sooo I got to deal with it..

Imorgon är det torsdag och det betyder att det är en dag närmare helgen and that feels great! Hörde att det ska bli super varmt imorgon så imon ska jag banne mig ut, måste hitta på något!

God natt! Puss*

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0