tISDAG 18MAJ2010

Fyfarao vad svårt jag hade för att komma upp imorse! Kan bero på att jag sov så dåligt igår. Men men efter lite tjat från syrra så tog jag mig upp och käkade en super god frukost :)  Ni kan inte fatta hur roligt det är att öppna kylskåpet här hemma när man ska äta frullis och se alla valmöjligheter som finns till mackan. UNDERBART, det är vad det är!

Idag ska jag och lillsyrran iväg till Handen, vi ska hälsa på storesyrran. Det va ett bra tag sen jag såg henne, och den nya lägenheten och Nikki bäbish (syrrans hund, och ja vi kallar henne det). Så det ska väl bli kul.. Måste säga att det är sjukt konstigt väder här borta, det är varmt ute, men med en super gråhimmel, tror att det kommer börja regna :/    Men vad ska an ha på sig då? Ohhhhhhh JOBBIGT!


Nikki Bäbish!  Hihhhihihi ^^

Kommentarer
Postat av: Dominicamy

Really great site man!!

2011-01-31 @ 12:35:33
URL: http://dominicamy.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0