Update nr 2 från det tysta rummet

Karen anser att jag är flickig! Jag är inte alls flickig. Jag tycker inte det. Jag har alltid varit lite pojkig enligt mig. Min storebror har aldrig tyckt att jag har varit en jobbig tonåring med pms och sminkproblem. Jag hade aldrig någon bitch-period när jag kom in i puberteten och jag umgicks med min bror och min kusin nästan hela min barndom. När dom spelade Fifa satt jag och tittade på och när de spelade Super Mario var jag alltid med. Oh, the good old days...nintendo 64, köpa tuggummin för 50 öre och cykla till Mahi och leka med barbies. Åka världens största ruschkana på somrarna i Gottsunda och bli hämtad av min bror från fritids. Ingaa beskymmer, man är lycklig var daaaag, i en härlig friiiiiiiiiiiiiiiiid! Filosofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Hakuna matata. Det är ord som är bra.

Kommentarer
Postat av: sadia

hmm, liiite flickig ändå? haha, den där ruschkanan alltså, den var såååå stor när man var liten!

2010-05-11 @ 20:41:11
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0