010510 Första Maj!

Sitter här nu och dricker hot cocoa and I just love it. Imorgon blir det hemresa tillbaks till Öret, men jag känner faktiskt att jag vill vara kvar liiite till här i min kära hemstad. Har haft världens bästa shoppingdag idag med Natalie och vi gjorde lite fynd här och där, it was great!
   På fredagen blev det födelsedagsfirande, jättetrevlig middag på grekisk restaurang och lite nattvandring med en bussresa hem jag aldrig glömmer, en buss full med fulla nazister, aa...long story men jag var skiträdd.
Imorgon ska jag gå på morgonpromenad med Klara och Ida och hennes nya hund! Skulle aldrig vakna klockan nio på en söndag om det inte var för hunden, höhö. Ska försöka väcka Natalie, men det är tveksamt om hon kommer joina..aja, ville bara ge en liten update, jag har det bra, ska ringa Mzgbe nu och störa lite, Hejdå!



Ohh student-tider..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0