Hello hello baby..

Det är greysan tajm, Tv:n har hjälpt mig att komma på andra tankar vilket är skönt! Jag behöver det verkligen, behöver tänka på något än vad som hänt idag., men nu har vi gjort våra val så vi får se vad som händer.  

Min hals är helt förstörd fortfarande, tror det är värre än igår, kan knappt prata och det gör ont så inåt helvete! Pappa matar mig med olika mediciner,jobbigt, men det lindrar endå lite granna så jag ska väl inte klaga.

Jag måste få lätta på hjärtat, jag måste få säga att jag HATAR en viss människa på mitt jobb!! En jä**a kärring på mitt jobb med chicken legs och en as stoooora stortå. Hon tror att hon äger hela företaget, hon ska hålla på att hacka på folk och skicka runt alla för att hon ska slippa jobba. Hon tror hon är bossen men hon är bara pain in the ass!!! Såå now I'm done, för tillfället iaf..
Ska dra o träffa Shushan nu, behöver henne right now! PUSS


Jag och älskade Shushan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0