uttråkad.

Jag hatar att erkänna det här, men jag är dålig på att vara ensam. Jag är verkligen jättedålig. Jag blir bara sur och otålig. Malin var här och sen gick hon för en stund sen, så jag la mig i soffan och tittade på dålig tv. Mamma ringde och jag pratade med päronen en stund och nu sitter jag i soffan igen och tittar på room raiders, (a.k.a BAD TV). Nu är jag otålig och rastlös. Karen ska komma snart (thank God), en fredagskväll helt ensam finns inte i min värld längre. Förut trivdes jag med att vara ensam, jag älskade det. Ingen som stör. Det var bara jag och sex and the city boxen, haha. Fattar inte vad som har hänt..jag måste snap out of it! S N A P  O U T  O F  I T. Ska försöka njuta av min ensamhet nu..vi hörs.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0