very freaking annoying!

Assååå oooh vad irriterad jag blir! Håller på att kolla på The hills och så ska det komma reklam emellan, 1 minuuut! Okej 50 sek men endå!  Har kollat på serien i ett par nätter nu, har inget för mig längre så då får det bli det här. Jag kollar från allra första början, idag kollade jag på season 1 episode 9, det är när Heidi gör slut med Jordan för att han var inte bra för henne, bra tänkt där Heidi, är Spencer bättre då? Hahha i don't think so.. Men det var ett känsligt avsnitt, ska inte ljuga, det rann en liten tår nerför min kind haha jag är visst väldigt känslig!

Nu var det läggdags, måste ju komma upp imon! Puss*  




Förresten! Har ni sett det sista avsnittet av The Hills? Man kan se Heidis nya "fina" EXTREME makeover! Så mycket sötare innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0