What to do?

Hellooo!

Ligger i sängen just nu och snackar med Karen på msn. Vi har ett stoooooooort problem, vi vet inte när vi ska ses! Time is always a problem! haahah.. Vi ska till skolan o plugga lite granna och sen vet jag inte, kanske dra o träna? Aaa vi får väl komma på det under dagen helt enkelt :)

Jag skulle blogga igår innan jag somna, men min dator är lite cp! Medan jag kollade på The hills så bestämde den sig för att helt plötsligt bara dö! Jaa precis det kom upp en ruta som jag inte ens hann läsa och så stängde datorn av sig. Det är sån tillfälle då man vill slänga datorn mot väggen eller ut genom fönstret! But I didn't, för sen står jag där utan dator och det är ju inte så kul.

          
           Bild på mig o lilla B som är tillbaka från kosovo!  hihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0