Willys is the shit!

Heej älskade älskade blogg!

Kom hem för någon timme, va hos lilla Shushan och myste :) Hon och D kom och hämtade mig från jobbet idag och sedan drog vi o storhandla på willys, eftersom det är typ super billigt där hihih. Shush har precis flyttat hem ifrån, hon har blivit så stor hon *snyft*, och hade noo food at home så vi verkligen STORHANDLADE. Måste ha förlorat över 1 och en halvtimme av mitt liv där inne men men..

Vi drog hem till henne sen, packade upp allt och sen så lagades det mat. Eller aaa, D lagade maten. Det var så gott, kändes som att man var på restaurang! MUMSIGT^^

Jag kom hem tidigt idag för imorgon ska det jobbas! Ska försöka vara på jobbet vid 6-7 tiden så måste lägga mig nu, börjar få lite ångest, är ju fortfarande vaken!!!!!!

Puss*


Puss på er hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0