Bloggen har spårat.

Godkväll bloggen, det är Sami som skriver. Ni kanske har märkt att bloggen har spårat lite granna. Men jag vet inte vad jag ska säga, det är vintertider, det är mörkt ute, vi befinner oss i en stad med bara skitsnackare och bitches (rent ut sagt!), jag är pank för att min bil blev misshandlad, blev hustlad på en jacka för 2 laxar, jag orkar inte laga mat så jag och khalle har levt på ägg och skolans mackor, så nä, jag kan inte påstå att att jag finner någon struktur i det hela.
Anyways, har heldags föreläsning imorgon så vi bangar på att göra kulllebyttor på almbyplan och snöänglar i kärlekslandet ikväll, det blir läggdags snart istället. På fredag blir det Uppsala, ska hänga med min familj och recover ska bli FAAAAAAAAAAAAAAAB. Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0