My beautiful dark twisted fantasy.

Godkväll alla läsare därute. Sitter här med nyduschat hår, nytt nagellack och har smörjt in min rumpa med olja. Yes I have. Känns bra. Känns bra att ta hand om sig själv, att bara tänka på sig själv, att ibland faktiskt bara vara själv. Fokusera på mig, och bara mig!
Imorgon blir det faktiskt, och då menar jag på riktigt en fet pluggdag. Jag måste fixa tentan på fredagen, den viktigaste. Jag ska, jag ska, jag ska, jag ska! Så jag och mina favoritbästigatjejor kan ha en fabulouse-helg! Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Augustvilje

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-21 @ 12:41:51
URL: http://augustvilje.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0