Örebro is what you make it.

Då var man tillbaks till staden Örebro efter besök i Stockholm och Uppsala. Har haft en jättebra helg, träffade min fina Appe på fredagen, vi åt massa god mat hos henne och gick till Berns på kvällen. På lördagen mötte jag upp min storebror och vi gick omkring på olika gallerior hela dagen, åt quesadilla och spelade Trivial Pursuit. På kvällen var det födelsedagsfest och efter det blev det snorhal bilresa hem mot Uppsala. Har spenderat hela söndagen nu med min bästigaste familj. Kände faktiskt ingen ångest när jag och kosan kom fram till Örebros station idag, det kändes faktiskt ganska bra.
Ska gå och lägga mig nu, ska kliva upp om fem timmar och gå på seminarium, har faktiskt ingen ångest över det. Kan sova en stund när jag kommer hem imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Sadia

optimistiska sam, i like it :)

2010-11-29 @ 08:27:06
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: appe

so true

2010-11-29 @ 12:32:17
Postat av: Abdirahmankaisa

Great page I will be a return visitor!

2011-03-18 @ 16:33:06
URL: http://abdirahmankaisa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0