Söndag 14Oktober2010

God dag gullepluttar!

Hur mår ni idag? Sega efter en tuff helg? Själv har jag vilat ut mig riktgt ordentligt, men är ändå liiite seg, behöver nog en dag till och imorgon kommer jag va på topp! höhööö..

Igår stannade vi hemma, det blev en hemma kväll med film och mys! Vi blev tipsade om en film, en gammal film. Den hette 12 Monkeys eller nått sånt och det enda jag kan säga är att den SÖÖÖÖÖÖÖÖG bananskal! Slösade bort 2 timmar av mitt liv på den mest onödiga filmen EVEEER. Ajaa får väl ta o släppa det nu..

Idag blir det en slapp dag, kanske kolla film or sum sum. Fikmen Wanted går på 3:an dag klockan 21.00. Ska man kolla på den? Det verkar vara en film där det omöjliga är möjligt! Hmmm vi får se!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0