Söndag 7November2010

God eftermiddag!

Sitter vid matbordet och äter frullis.. Yiepp så här sent för jag sov länge idag och det är skööönt! Sååå desa Sami och jag har INTE ångest! Hahhaha du borde lära dig av mig hö hö!

Det vart en ganska lyckad kväll igår, drog först till min älskade vän Tara, vi åt tårta och sjöng singstar, det va trevligt! Vid 11 tiden började vi röra oss in mot stan, vi drog till Sturecompagniet. Det var kul i början men sen efter 12 så vart det så packat med folk att man knappt kunde röra sig, som vanligt! Så någon gång efter 1 så drog jag hem, fick skjuts hem av gulleplutt så det var skönt :)

Lägger upp bilder senare, orkar inte ladda upp nu! Puss på er*


Jag och älskling Tara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0