Stress. Ångest.Stress. Ångest

Har vart dålig på att blogga, vet inte varför, eller jo det vet jag. Har hamnat i en ångestperiod och vet inte riktigt hur jag ska bli av med den känslan.Känns som att jag nått rock bottom och jag vet inte hur jag ska ta mig upp. Men i guess att sånt här får man gå igenom, ta sig igenom och lära sig hur jag ska göra nästa gång. Skönt att jag har min familj och mina bästa cows som stöd. Vad skulle jag göra utan er?
 
Vet att om några år kommer jag att tänka hur dumt det var av mig att oroa mig för det här som händer mig, men just nu är det svårt.  Att känna sig ensam, vädret, skolan och money problem är nog orsaken, jag stressar nog mest över skolan. Pengar går att fixa på något sätt och vädret går ite att göra nåot åt men jag trodde aldrig att plugget skulle vara så svårt för mig, att det skulle få mig o känna som jag känner just nu. Får mig att undra ibland om jag är dum i huvudet eller nått? 

Men jag är staaark som älskling brukar säga and I can do it! Så jag ska sluta deppa och sluta göra er deppiga med mitt inlägg..


Min syster, min klippa! Love you

Kommentarer
Postat av: sami

du är bäst kosan

2010-11-19 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0