Time to go

Om en timme ska jag sätta mig på tåget och åka hem. Känns riktigt jobbigt, på grund av den långa resan och på grund av att jag måste åka här ifrån. Men men thats life I guess, man får väl ta det..

Gullis har laddat ner filmen Salt åt mig, så att jag har något att se på resan, självklart har jag även Vänner på datorn som jag kan kolla på efter filmen, man måste alltid ha en back-up plan liksom. Det är ingen sovplats så jag kommer att sitta på dem obekväma stolarna i 8 timmar blööööö, fyyyy vad jag inte längtar efter tågresan...

Vi hörs imon när jag är framme! Puss*
                     
              
                                       Kommer att sakna dig!


Kommentarer
Postat av: sami

GUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGG!!!

2010-11-15 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0