Tisdag 30November2010

Jag vaknade upp någon gång efter 8 idag, drog till min föreläsning. Riktigt jobbigt, hade svårt att hänga med och jag förstod inte allt som föreläsaren sa. Men jag var nog inte ensam om det eftersom att det var flera som ställde frågor. Så jaa jag förstod till slut :)  Good jobb Daniela!       (måste få säga att min föreläsare är en bitch)

Sov inte så bra inatt, igen, så jag kom hem, åt av Samis goda lasagne, MUMMA, och sen sov jag i ungefär 2 timmar. Skönaste powernapen ever måste jag säga. Vaknade dock med en liten huvudvärk, som jag fått lite då o då dem senaste dagarna. Så jag tog en alvedon så nu mår jag bättre!
Det var meningen att jag skulle plugga hela dagen idag, men det gick ju inte så bra. Nu är vi bjudna till Make Up Stores event, det ska bli riktigt kul. Hoppas hoppas hoppas jag får en goodiebag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0