Tuffa Tider

Hejsan svejsan! Tänkte blogga från skolan idag men det gick inte så bra, "sidan kan  inte visas" kom upp. Jag blev förbannad och stängde av allt. Yepp thats me, har inget tålamod.

Måste bara säga att det känns riktigt skönt att kunna öppna kylskåpet och se en massa valmöjligheter. Har inte sett så mycke mat sen jag va i Sthlm. Vi behövde VERKLIGEN storhandla hahahaha... Måste bara få säga att jag har precis dödat en insekt, vet int riktigt vad det var för en. Den hängde där på mitt tak så jag tog skon och halvmosade den. Vet inte om den hamna i min säng eller i mitt hår. Jag kan iaf inte hitta insektjäveln. Vaknar jag upp utan hår imon bitti, jaa då vet ni vad som hände!

Nu måste jag sova, ska vakna upp klockan 8 imorgon, har inte gjort det på hur länge som helst! Ska sitta i tråkiga bibban, i tysta rummet där man till och med hör vad alla tänker. Så tyst är det! Wish me luck..

Kisses*


Här har ni en bild på mig och mitt hår och Mohsen, ifall jag inte kan ta mer bilder. You never know om jag vaknar upp bold imon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin :)

2010-11-02 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0