Sysselsättning.

Namn: Samira
Alias: Sam
Hemligt alias: ?
Ålder: 21
Bostad: En tvåa på studentgatan
Avskyr: Blåsta människor som borde skaffa sig ett liv.
Tycker om: Choklad, redbull och Ryan Leslie.
Ditt bästa minne: Kommer inte på något..so sad.
Ditt sämsta minne: -
Pinsammaste du gjort: Det måste varit när jag tappade min matbricka med köttbullar och potatismos på golvet mitt i matsalen på lågstadiet.
Din sämsta sida: Jag är en hater.
Beskrivning om dig själv: Hater.
Kärlekslivet: -
Klädstil: Skinnjacka och converse på vintern.
Komplex: Mitt blåmärke på min nagel.
Vad finns i fickorna: Försvarets hudsalva.
Bästa personen du vet: Mamma.
Sämsta personen du vet: Jag har min most-hated-lista.
Drömyrke: Yrke med fet lön.
Dröm: Åka jorden runt. 
Det första du tittar hos killar: Inget.
Det roligaste du gjort: Gotland 2007 kanske.
Piercingar: 4 i öronen.
Tatueringar: Nej.
Samlar på: Skor och kläder.
Intressen: Shoppa.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Glad, tro det eller ej.
Favoritgodis: CHOKLAD GOD DAMNIT.
Är det nåt du absolut inte äter: Gris!
Kläder just nu: Mjukis och hulkentshirt.
Musik just nu: Tyst..
Vad sa du senast: Hejdå.
Sommarplaner: Aaaaaaah vet inte.
Är du bra på matte: Absolut inte.
Längd och vikt: 1.72, vikt är hemligt.
Hur många kuddar sover du med: Två, ibland tre.
Favoritväder: Sommar och sol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Choklad, redbull och Ryan Leslie.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det.
Sparare eller slösare: Både och.
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner.
Bästa film: Lejonkungen.
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Not that I know..
Tror du på mirakel: Ehm aa!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Va?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Under fötterna jaa...
Snarkar du?: Inte vad jag vet.
Stjärntecken? Vågen.
Rädd för insekter? JAAA.
Äckligaste insekten: Kackerlackorna i Bangladesh.
Största svaghet: Hater.
Det här är jag bra på: Vara hater.
Bästa bok? Tusen strålande solar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Telepati.
Chips, morötter eller godis? GOODIS.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare får det nog bli.
Har du nån flickvän/pojkvän? Ryan Leslie.
Stökigt eller välstädat? Stökigt nu förtiden..
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Ryan Leslie.
Hur många syskon har du? En brooooooor :-)
Vad är du mest rädd för? Framtiden.
Saltar du på maten? Det händer.
Gillar du att sjunga? Nej, får ont i öronen.
Anser du att du är stark? Ja.
Brukar du sola? På sommaren.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te ibland.
Har du en besatthet? Ja, mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0