Sleeping time

Då var det väl läggdags idag igen. Vi människor sover så mycket, känns som att man missar så mycket när man ligger o sover. Jag tror det är därför jag är en nattuggla, så att jag hinner vara vaken så mycket det bara går av dagen. Sen har jag ju problem med att vakna upp, så jag missar ändå halva dagen. Very sad indeed! Meeen man kan ju samtidigt inte förneka att sova är nog det bästa som finns, det är skönt och bara helt underbart!

Imon blir det en dag med massa plugg, IGEEEEN, och sen blir det självklart despan klockan 21.00. Har nte så mycket inspiration, vet inte vad jag ska skriva eftersom att jag inte gör så mycket om dagarna. Nu ska jag kolla på Vänner det är det enda som får mig att somna nuförtiden..

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0