Buenas Noches

Då vare väl läggdags för min del. Jag hoppas hoppas verkligen att jag får sova hela natten och att jag inte väcker mig själv under natten för att hosta. I hate it! Händer det vet jag inte vad jag gör, kommer nog att slänga mig i väggen lr något! Håll tummarna :)  

Jag har för övrigt inte gjort så mycket idag, jag har pluggat lite, kollat på tv, sett ett grymt bra Jersey Shore avsnitt och sen ätit världens godaste oxfile pasta! MUMMA.

Nu ska jag sova så att jag kommer upp imon! Puss*

Jag och underbara Sundbyberg, ack Sundbyberg!


Den här låten går till Sadia eftersom jag hört du gillar denna pöjk!
                                                                                 


Kommentarer
Postat av: sadia

haha ååh, tack :) jaa han är riktigt bra ju!

2010-09-15 @ 13:00:08
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0