FUCK THIS.

Tja bloggen är sjuk som ett jävla äckel. Har praktik men kan inte gå för jag har inte sovit. Jag har hostat hela natten. Känns som om mitt huvud ska spräckas av allt snor och min hals ska börja blöda när som helst. Mina ögon ser ut som knarkarögon. Dom rinner och är äckliga med bajs i. Jag vill inte göra massa extra dagar PÅ PRAKTIKEN sen. Jag vill inte. Jag hatar det här. Det är synd om mig. Ville bara dela med mig. Nu ska jag däcka, om jag fucking kan. Måste hitta nr till min praktik bara.
Gud förlåt för WHATEVER I HAVE DONE  to deserve this. Snälla bota mig för fan.

Kommentarer
Postat av: sadia

aw lilla gulliga du, drick mycket vatten och käka apelsiner så blir du nog frisk snart :D

2010-09-28 @ 12:30:25
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: appe

stackars samy :(

lyssna på sadia!:)



Btw, er nya bild e suuuuper hawt!!!

2010-09-28 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0