Hälsan i behåll?

Tjatja bloggen! Läget med er? Här är läget PINSAMT. Jag och min ko sitter och tittar på Idol, och fan vad sämst. Pinsamt. Ehm, jaa vad kan jag säga. Statusen på min hälsa är lite bättre än igår kan jag säga er. Vill bara ha helg just nu. Jag vill ha hälsan på topp och FREDAG! Men hur som helst, det är onsdag och jag hostar som ett äckel. Vi ska snart ha filmkväll med massa chips och salt, alltså filmen SALT. Haha. Så rolig jag är. Puss på er och för Guds skull bli inte förkylda!!

PS. Saknar min mamma!


Kommentarer
Postat av: Sadia

skönt att höra att du mår bättre! kommer du till uppsala snart btw?

2010-09-29 @ 21:40:21
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0