I hate this!

Jaaa, jag har vart borta ett tag, I know. Men jag har/är super sjuk. Har varit det i över en vecka, känns som att jag kommer att hosta upp hela min kropp. Måste även säga att jag är typ döv just nu, jag hör bara min egen puls och luft. So weird! Jag har inte varit såhär sjuk på år, det är nog därför det tog så lång tid för mig att ta mig till doktorn. Nu har jag iaf vart hos doktorn :) Fick antibiotika och hostmedicin så jag hppas att jag blir bättre snart för jag orkar inte mer! Sängen har varit min bästa vän hela den här tiden för jag får inte gå ut, jag börjar hata min bästa vän :(

       
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0