I min ensamhet..

Jaaahaa! Då sitter jag ensam i mitt rum, har bara mina två små älsklingar som sällskap (Tv:n och datorn). Hatar att vara ensam! Det är verkligen det värsta som finns. Specially om kvällarna, för jag är en nattuggla, älskar att vara uppe om nätterna och sova om dagarna. Jag vet att det inte är bra, jag önskar att jag var en morgonmänniska! Jag är van att alltid sova med någon i rummet, har aldrig haft ett eget rum förut. Jag kommer från en stor familj så jag har alltid vart tvungen att dela rum med någon av mina syskon. Då ligger vi alltid om nätterna och snackar om allt som hänt under dagen om våra problem eller snacka skit om våra föräldrar när vi varit arga på dem hahha.. Now I'm all alone! Nu ska jag fortsätta kolla på Cold Case i min ensamhet, sen ska jag läsa lite innan jag somnar och tll slut ska det sovas.

God natt på er! Puss*


Bild tagen och redigerad av min syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0