Onsdag 22September2010

God dagens ewrybööödy!

Har haft en ganska seg morgon, va tvungen att platta mitt, vilket tar hundra miljoner timmar. Så nu när jag äääääntligen är klar kan jag börja med min to-do lista. 
1.Ska först till skolan för att kopiera papper som måste skickas iväg.
2.Måste tyvääääärr TYVÄRR (va tvungen att upprepa det en gång till) gå hela vägen enda till Brickebacken. Det är inte jobbigt att behöva gå utan det är själva känslan att behöva sätta min fot där. I hate Brickebacken! Plus att jag inte kan hitta nyckeln till låset till min cykel :(
3.Jag ska laga mat till mig och roomie.
4.Dra till skolan för en massa plugg!
5.Hitta på något kul ikväll, får se vad vi hittar på hihoooo.

Puss*




Jag idag :)   Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0