Lugn måndag.

Hej bloggen, skulle plugga hela dagen hade jag tänkt. Men hur kommer det sig att man alltid lyckas och då menar jag ALLTID lyckas hitta något annat att göra? Tiden bara går och nu är klockan redan halv sju.
   Jag kom hem från praktik-introduktionen vid ett och lagade mat och ända sen dess har jag bara suttit vid datorn, pratat i telefon, laddat hem ett skitroligt program där man kan göra om bilder, gjort om bilder, tittat på lite tv, spotyfiat och aa tiden går snabbt när man är loser. Så. Nu blir det lite plugg så jag inte döööööör av ångest.


Kommentarer
Postat av: Sadia

så det funkar med programmet nu? :)

förresten, hade halsbandet jag fick av dig i skolan idag, fick väldigt många kommentarer om det! haha

2010-09-13 @ 22:01:55
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0