Onsdag 27April2011 and I'm back!

Hallååå allihoppa! Nu är jag tillbaka :)  Har haft en helt underbar vecka i sthlm, det är nog därför jag inte bloggat.. När jag är här har jag tid för bloggen men när jag åker iväg vill jag bara njuta av min tid där!

Hur som helst, god morgon! Sovit gott? I have :)  Idag ska jag sitta i skolan hela dagen, måste plugga massor inför min tenta nästa vecka. Annars kommer jag inte göra så mycket mer, ville egentligen gå på Demarco konserten men tyvärr, när man är en fattiglapp som mig så får man sitta hemma istället! Hihihi jag och ko får hitta på nått mysigt!

                        
                             Jag och min älskade cowie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0