White White White

Ska strax gå och lägga mig, är trött och seg så det känns bra, kommer att somna på direkten! Så I like it.. Har haft en skön dag med min cowie, vad skulle jag göra utan henne? Vi var på en mysig promenad, handlade lite mat och godis, kom hem, satte oss sedan på gården och bara njöt av våren! ♥

Något ni kanske inte visste om mig är att jag älskar att fixa mina naglar, är helt fixerad vid det! Jag klarar inte av att gå runt med för gammalt nagellack, därför måste det målas om varje vecka hihih Love it! Har iaf varit och köpt ett nytt nagellack (märket depend) i vit färg, för jag tycker det är så snyggt nu till våren.. Vad tycker ni?

God natt bloggen! puss*
              
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0