DUBAI.

Hejsan! Tänkte bara uppdatera och säga hej. Är i Sthlm nu och väntar S & J ska komma hem, börjar blir lite ensamt här. Det är så mörkt! Fan. Hösten är verkligen här nu. Måste säga att det var bitterljuvt att sluta jobba igår, kommer faktiskt att sakna några där. Men anyways, imorgon sticker jag och min bästaste cowies till Dubai och vi ska har så roligt och vi ska bada så mycket, sola såå mycket och bara njuta! För efter det väntar en lång hösttermin. Som jag inte direkt känner mig så redo inför.


Kommentarer
Postat av: Sadia

jag vet att ni är dubai men ändå klickar jag mig in hit bara att jag är så van, ska bli skönt med vanlig uppdatering när ni är tillbaka!

2011-08-29 @ 17:20:36
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas din resa var toppen, längtar tills bilderna kommit upp!

2011-09-04 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0