I'm so happy I'm gonna puke!

Är så lycklig för imorgon är det fredag vilket betyder att jag då har en vecka kvar på jobbet (WOHOOOOO), jag längtar verkligen så mycket! Kommer dock sakna min lilla fia som jag sett varenda dag på jobbet :(   

Sen är det bara 10 dagar dagar kvar tills jag och mina cowiesar drar till Dubai! Jag tror jag tänker på det nästan varenda sekend av varenda minut av varenda timme. I'm so happy I'm gonna puke! Men tills dess får jag njuta av varenda dag jag har kvar av mitt "sommarlov", får hänga med familj, vänner och älskling så mycket jag kan för när vi kommer tillbaka så börjar helvetet igen.. tun tun tuuuun... skolan... hahah så deppigt!
Hörs imorgon darlingar! Puss*

ps. Jersey Shore har börjat för dem som har missat! Och jag säger bara en sak: Ohh Myyy Freaking Gooooood!

Ps.2 jag har inte lagt upp bilder fö jag suger :)  God natt!

       
          Om 10 dagaaaar!


Kommentarer
Postat av: sami

måste börja kolla på jerseeeey

2011-08-12 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0