Lördag 13Augusti2011

Helloooo! Äntligen är det fint väder igen, tyvärr sitter jag instängd i mitt rum och pluggar :/ Osis! Hr tenta nästan måndag, samma dag som jag drar till Dubai så jag försöker råplugga för det är inte så mycket tid kvar. Känns så jäkla surt att ha kuggat tentan med bara 1 poäng blääääh, ännu värre är det att man inte ens får komplettera.Aja örebro uni. suger så what to do!?
 
Jag har iaf haft en bra morgon, började den med en feting till pw med min älskling, vi gick runt hela kallhäll! Fy farao jag var helt slut, drack 100 liter vatten när jag kom hem höhö. Sen blev det frulle, lite städning och nu plugg. Får se vad som händer ikväll, är bjuden hem till en kollega så jag kanske drar dit. Hörs! Puss*

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0