Plugg plugg plugg all day long!

Tar en liten paus från plugget, lite roligare att blogga if you ask me! Vill lära mig att mobilblogga så att jag kan uppdatera oftare, men fattar inte riktigt hur man gör :/  Någon som vet?

Aja kom hem idag ungefär 250 spänn fattigare från apoteket och det suger, hade ju vart trevligare att slösa dem pengarna på kläder! Men what to do.. Tog en sväng förbi Hm och jag höll på att svimma!!! Finns så mycket fint och jag vill ha ALLT! Men jag får vänta tills jag kommer tillbaka från Dubai helt enkelt. OMG 4 dagar kvar people, 4 DAGAR!!

Nu måste jag back to the books :( 

                
                      Min nyttiga middag!
                  
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0