Onsdag 21December 2011

Hallå gott folk! Har inte blivit mycket bloggande, men det blir väl så när man har en liten ångest/ deprssion på gång. Skolan är ju för jävlig MEN jag har bestämt mig för att inte låta små grejor dra ner mig, finns så himla mycket annat som är värre än mina små fjuttiga problem, de är bara en fis i rymden!

Hur som helst nu ska jag fixa mig och dra till skolan för en skit tråkig men viktig föreläsning! Nu är det bara en dag kvar tills jag får åka hem till min family! Så det är bara att hålla ut. Men innan jag drar så vill jag önska min älskade cowie lycka till på hennes resa! Koo du kommer att ha det underbart, sola lite för min skull, please? OCH VA FÖRSIKTIG, we talked about this!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0