Swim good

Jag HATAR när man har skrivit ett inlägg och precis innan man ska publicera så försvinner hela skiten, får lust att slita av mig mitt hår... typ... Aja försöker göra vad som helst förutom att plugga så tänkte blogga lite. Senaste nytt för dem intresserade: har förflyttat mig från bibblan till långhuset, grejor! Förutom det har det inte hänt så mycket, eller aa det va lite bråk/tjaffs mellan en tjej och två killar, hon blev lack för dem hade kastat en snöboll på henn, WOOOW. Orka göra drama för en snöboll? Känsligt värre.. Nää nu ska jag fortsätta plugga så att jag kan känna mig nöjd med mig själv!Vill bara få den här tentan gjord orkar inte tänka mer på det. Och efter tentan ska vi göra en masa mysigt med tjejerna, skönt att ha något att se fram emot, otroligt viktigt! Nää nu ska jag plugga och fortsätta lyssna på Frank Ocean :)

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0