What a day

Hallå där! Sitter i mitt rum och är smått irriterad. Min dag har inte vart den bästa, började med att jag försov mig och missade min buss vilket gjorde att jag kom en timme sen. Great! Min handledare vägrar släppa mig så jag får gå klockan 5! Det tar en timme att komma hem, men bussen var ju självklart försenad och så ega den på vägen så jag kominte hem förrän vid 7. Skit bra när man har miljontals saker att göra och tenta på fredag. Förutom det så har jag fått någon jäkla allergisk reaktion så det kliar i princip, jaaa, överallt! Jag dör, min rygg dödar mig! Så nu sitter mitt sorgliga ass på soffan och försöker plugga, drog till pressan för att köpa lite godis, var ju tvungen att muntra upp mig själv och vet ni vad? Det funkar ;) Har hittat en anna form av terapi damer och herrar, sitter framför datorn (bästa ljuset) och klipper hårtopparna. Psykiskt skönt! Haha nu ska jag fortsäätta plugga, puss!

                                 
                                      Hahahhha
                                  
                                     Det är sånt här jag sysslar med när jag egentligen borde plugga! :O

Kommentarer
Postat av: samira

HAHAHAHAHHAHAHAAHA

2011-12-08 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0