Fredag 4Februari2011

Jag och K var duktiga idag, vi gick upp ganska tidigt idag och åkte in till stan. Khalle skulle köpa lite saker och jag skulle lämna tillbaka en tröja. Sedan drog vill till Willys för att storhandla. Då menar jag STOOOOORhandla! Jag och sami hade typ ingen mat hemma så nu köpte jag verkligen allt vi behöver. Det var riktigt tungt, jag orkade knappt bära påsarna, fick ta paus efter att jag gått 2 meter,så vi tog en taxi! Lyxigt :D

Taxi chaffören var ju allt förutom en gentleman, han bara satt där utan att hjälpa oss tjejer med att bära alla tunga påsar. Så dåligt! Men när jag kom fram till studentgatan fick jag hjälp av Shervin och Sam,  så Taaaack så mycket!

Nu drar jag och möter K, vi ska till skolan o plugga :)   hörs ikväll!
Puss*

Ps. Thank god its fridaaaay!

  
    Bild från i lördags när vi drog till Satin hahah, vi ser inte helt friska ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0