God Natt

Ligger i min varma o sköna säng o kollar på Bad Girls Club på kanal 11. Hahah helt sjuk serie, en sjukare version av Jersey Shore typ, fast med bara tjejer och typ 1000 gånger värre. Vet inte riktigt om jag gillar eller hatar serien, dem här tjejerna har no shame!

Det var skönt o träffa roomie när jag kom hem, fick mig o lugna ner mig efter min hemska resa från sthlm! Jag undrar en sak, hur kommer det sig att varenda gång det blir snöstorm så kommer det som en chock för Sj/ Sl? Vi bor i SVERIGE!!! Fick vänta i Sundbybergstation i 1 och en halv timme på mitt tåg helt själv, jag frös så mycket och det var så jobbigt o sitta där ensam och uttråkad :( Kom fram nästan 2 timmar senare för det vart strul med bussarna här i örebro också.. Aja, får hoppas att morgondagen blir bättre! God natt*
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0