I´v got nothing but love for you!

Vet ni vad jag verkligen OGILLAR, seminarieledare som är bittra bitches. Vi gick igenom massor av fall idag och jag hade inte förberett mig så bra (mitt eget fel, I KNOW), så alla berättar vad de har fått för svar och alla diskuterar, så helt plötsligt säger hon "nästa fall får någon som inte har sagt något ta" så stirrar hon på mig, jag skriver i min skrivbok och undviker hennes blick, och alla börjar stirra på mig and then I was like damn.. Som TUR så lyckades jag babbla ur mig lite skit och fick hjälp.. men orka attackera mig sådär. Det var dagens don´t like. Men aa, annars har jag haft en fantastisk dag. Karen toppade den med att ramla påväg till skolan imorse, lilla Karen.

Kommentarer
Postat av: Sadia

usch hatar sånt där...



skön låt!

2011-02-10 @ 17:18:49
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Sadia

usch hatar sånt där...



skön låt!

2011-02-10 @ 17:18:49
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0