Måndag 7Februari2011

Hatar den förbannade snooze knappen! Bara för att man vet att den finns så sovar man ju hur länge som helst!! Jag ville gå upp vid 10 tiden idag, me jag snoozade fram till 12. Hann knappt äta frullis, och hann inte blogga :( 

Hade föreläsning från 1 till 5 idag, jag hade aldrig klarat av det om det var en tråkig lärare/ämne men idag var det jätte intressant. Vi fick lära oss om pediatrik, och jag älskar ju barn så I did like it! Nu är jag hemma och packar, för jag åker till sthlm idag! Lite av en ovanlig dag för att åka, men min pappsen kommer hem från Chile idag så det är därför, och jag har inga föreläsningar så det blir perfekt!

Nu måste jag tillbaka till packningen! 

                                                 
                           Jag och min bästaste pappsen i somras. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0