Måndag 8Februari2011

Jag försökte blogga igår kväll, innan jag skulle lägga mig men det gick inte! Jag kunde inte logga in, jag försökte flera gånger utan något resultat. Så jag gav upp till slut! Idag har jag inte hunnit för jag har knappt vat hemma. Följde med pappsen imorse för att besikta bilen, sen till banken. Kom hem, bytte om och drog till biblioteket i Jakobsberg för lite plugg. Träffade även min lilla N också!

Efter plugget så drog vi till kista för att äta och lite window shopping. Asså det var rea överallt! Helt sjukt, ibland känns det som att shopping gudarna försöker jävlas med mig, de vet hur mycket jag älskar shopping så det gör så här mot mig när de vet att jag inte har pengar. Very sad indeed! Nu har jag vart hemma och bara umgåtts med familjen, jätte sköntis! Måste ju

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0