Me Myself and I

Nu har min älskling gott och det känns lite tomt. Vi har varit med varandra varje dag i en hel vecka och att gå från det till att vara helt ensam är jätte tråkigt. Men jag har ju min kor och det är helt underbart!

Jag tänkte dra till khalle men hon är sjuk, hon svarar inte på mitt sms så vet inte om jag ska dra dit eller inte. Kanske bara stannar hemma och kollar tv, fixar håret, har ansiktsmask och målar naglarna. En kväll bara för mig! Jag skulle helst vilja ha en spa dag utomlands, där det är varmt och skönt. Men man kan inte alltid få som man vill..
Nu börjar Criminal Minds igen, måste gå!

    
         Eller bara ligga i hängmattan och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0