now if shes the pusha and I’m the hustla, and loves the drug and this for the lovers

Jag och Sami lagade världens godaste kyckling rätt! Vet inte om det egentligen var så gott eller det kanske bara blev det för vi var så hungriga! Det blev en sallad till det också, längesen man åt så lyxigt här hemma kan jag säga..
Nu har vi fixat oss och lyssnat sönder Lloyd-push, vi har en tendens att våldta låtar tills vi inte längre orkar lyssna längre. Får se hur lång tid det tar till det händer!
Nu väntar vi på Hanna och Andrea, vi ska ut på stan och ha kul! Jag behöver verkligen det efter min super duper mega tråkiga dag igår och pluggandet idag. Vi hörs imon dudes! Ha en trevlig lördag :)
Våra MJ moves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0