Onsdag 2Februari2011

God morgon kära blogg!

Vaknade upp vid 11 tiden, borde egentligen ha vaknat vid 10, för att tvätta. Har typ inga rena kläder kvar, illa! Men men, får se om jag tvättar ikväll om jag lyckas tjuva någons tid hihihi..

Jag och Chadijo var ju på Ikea igår, vi var ute hela dagen, vi gick hem ifrån någon gång efter 1 och kom inte hem förrän vid 9 tiden. Vi gick så himla mycket, försökte hitta allt som kan behövas i en lägenhet, så jag var helt slut när jag kom hem. Cowie var så trött så hon gick o la sig på direkten, jag borde nog ha gjort samma sak, men jag är en nattuggla så jag stannade uppe med cowiesarna :)

Nu ska jag upp, fixa mig, äta något och sen dra till skolan på föreläsning! PEACE
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0