Onsdag 9Februari2011

Snackade precis med mina kor, sum gossip and other stuff! Saknar dem redan och jag har bara varit borta i 3 dagar typ. Jag brukar tänka på när vi slutat plugga, vi alla är ju från olika städer, visst det är inte jätte långt ifrån varandra, men jag vet att vi knappt kommer att ses. Och jag tycker det är jätte sorgligt! Vi har blivit så bra vänner, vi träffar varandra nästan varje dag, har bott ihop och sen ska man bara åka ifrån varandra.. So sad! Vill inte ens tänka på den dagen.

Nu tänkte jag sätta mig ner o plugga. Har redan pluggat idag men det gick inte så bra, kunde inte koncentrera mig! Så nu ska jag göra ett nytt försök.

                                   


Kommentarer
Postat av: Sami

du är bäst kosaaaaaaaaaan!!!! vi ska alla flytta till sthlm höhö

2011-02-09 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0