Rörigaste veckan hittills.

Hej! Känns som om min hjärna är ett kaos. Har varit psykiskt stressad hela veckan och det känns som om jag inte ens slappnar av när jag sover..skrattar när jag sover, vaknar med stel käke och drömmer sjuka drömmar.  Det känns inte som fredag idag ens. Jag har sovit extremt dåligt och veckan har bara varit allmänt rörig. Konstig.
Jag vet inte. Jag vet inte..tog precis en lite för lång powernap precis efter Burger King besöket. Ska strax upp och försöka ta tag i mitt liv. Ta fram kalendern och skriva ner allt som ska göras, praktiken, tentaplugg, uppgifter, seminarier, träningen, rest-tentan, budget för månaden och hundra miljoner andra saker..
Jag och kosan har dregglat efter denna ända sen vi såg den på tv
jag tog bort baconen såklaaart om det är någon som undrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0