Söndag 13Februari2011

Ni får ursäkta min kassa uppdatering men jag har inte haft orken att blogga. Sitter hemma och är jätte sjuk, tror min syster smitta mig när jag var på besök i sthlm :( Så nu ligger jag hemma, med huvudvärk, lite feber och har super duper ont i halsen. Har inte mycket av en röst kvar.. N har vart så gullig och tagit hand om mig,så skönt att han är här nu!

Får se vad vi hittar på idag, kan inte göra så mycket eftersom jag är typ halv död, men vi kanske drar till N kompis som bor i porten brevid och kollar match. Vi var där igår och kollade på Ip Man. Grymt bra film!

                   
                     Jag och Jouni för några veckor sen. Gulligull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0