Special K

Fan vad irriterad jag blir, sitter och pratar med N, vi har knappt pratat i en kvart, och då avbryts samtalet och så är det fel på nätet. Så nu kan vi inte prata längre :( Buhuuuu så ledsen jag blir! Får helt enkelt gå och lägga mig, ska ändå upp tidigt imorgon då jag börjar 9. Hoppas bara jag lyckas somna nu så att jag kommer upp imorgon bitti.

Jag och roomiesarna var duktiga idag, efter skolan tog vi en promenad till Willys för att köpa lite godsaker, nyttiga godsaker. Vi kände oss super duktiga! Och det blev ingen coco pops för mig, även fast jag så jätte gärna ville köpa dem. Tog nyttiga kellogs, Special K istället.. Och ikväll har vi haft ännu en tv- kväll med tjejerna, kollat på BB och Cheaters. Det var allt för idag, nu ska jag hit the bed!

Puss*

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0