Spring Awakening.

Jag ska egentligen plugga men kan inte fokusera, är för trött.
Så jag kollar igenom H&M-katalogen som slank in brevlådan idag, och jag har hittat massor av fint till sommaren/våren. Oh, jag längtar så mycket. Ska köpa massa söta klänningar, långklänningar och jumpsuits till N.Y, för det kommer vara galet varmt därborta när vi åker. Det är lätt att packa ner, lätt att att bära (ska ta med så lite som möjligt så jag kan få hem så MYCKET som möjligt) och fint. Kan inte låta bli att drömma bort när det är så kallt och snöigt här i Öret, I just can´t.
tror att jag ska klicka hem denna på fredag..

Kommentarer
Postat av: sadia

den klänningen har jag också kollat in! ännu finare i verkligheten :)

2011-02-24 @ 10:48:15
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0