Time to hit the bed

Tror det är dags för mig o gå och lägga mig. Börjar bli riktigt trött så det är bra, då somnar jag på direkten. Hatar att lägga mig bara för att jag måste, för att det är sent och jag ska upp tidigt dagen efter och så är jag inte ett dugg trött. Då ligger jag bara där, vrider och vänder på mig och stirrar upp i taket/ väggen utan att somna. Det värsta är att ju senare det blir så får man mer ångest, för man vet att man ska upp om bara några timmar. Ond cirkel indeed!

Haft en trevlig kväll med min roomie och vänner. Saknades bara lilla cowie :(   Åt en super god middag, en massa chips och godis så jag lägger mig idag mätt och väldigt, väääldigt belåten. Nu ska jag bara kolla på ett avsnitt Vänner, självklart, och sen sovis! 

Natti natti! Puss*

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0